Nejprve se přihlašte svým uživatelským jménem a heslem, email s přihlášením byl každému odeslán do emailové schránky (většinou rodičům).

Základní logika je, že automaticky systém předpokládá Vaši účast na všech oddílových akcích.  Vaše skutečná účast však musí být přijata vedoucím a schválena (ke schvalování dojde po zaplacení akce na bankovní účet). V případě, že se akce neplatí, bude Vaše účast schválena bez zaplacení. Platí základní pravidlo – kdo není přihlášen, akce se nemůže zúčastnit !

Jak na to :

  1. v kalendáři akcí (nebo v přehledu akcí) kliknete na datum akce a otevře se formulář s informací o akci
  2. kliknete na rezervaci (nenechte se zmást uvedenými názvy jako rezervace vstupenky apod., používáme k tomu rezervační plugin, určený primárně pro jiné účely, avšak na našich stránkách plně poslouží ) a odešlete rezervaci
  3. přijde Vám potvrzovací email
  4. nyní vyčkávejte na potvrzení a schválení účasti na akci – k té dojde jakmile přijde platba (pokud je akce placená) na náš účet
  5. na email Vám po schválení přijde potvrzení o účasti na akci